Mercedes-Benz

Razem dla bezpieczeństwa.

Nasze najświeższe informacje dotyczące COVID-19 i Twojego bezpieczeństwa.
Razem dla bezpieczeństwa

Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.


Drodzy Klienci,
w czasie epidemii coronavirusa wychodzimy naprzeciw Państwa potrzebom!  

W związku z aktualną sytuacją, chcielibyśmy zapewnić, że zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników jest dla nas priorytetem. Przestrzegamy wszystkich zaleceń i przepisów wydawanych przez stosowne organy. We wszystkich naszych salonach udostępniamy środki dezynfekujące. Dezynfekujemy pomieszczenia i samochody – demonstracyjne, zastępcze i klientów.

W tym okresie zachęcamy do kontaktu zdalnego, w preferowanej przez Państwa formie. Nasi Doradcy pozostają do dyspozycji. Praktycznie przez wszystkie formalności jesteśmy w stanie przeprowadzić Państwa na odległość.

Zapraszamy do kontaktu:

DDB Auto Bogacka - Szczecin

tel: 91 4 827 827
info@ddb.mercedes-benz.pl

DDB Auto Bogacka - Gorzów Wlkp.

tel: 95 788 16 00
gorzow@ddb.mercedes-benz.pl

Zgodnie z najnowszymi wytycznymi, zmieniliśmy zasady pracy w naszym salonie oraz serwisie, mając na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszym Klientom oraz Pracownikom:

👉Zapewniamy naszym Klientom środki do dezynfekcji rąk
👉Po każdej wizycie Klienta stanowisko obsługi będzie dezynfekowane
👉W miarę możliwości zachęcamy do płatności kartą
👉Nasze samochody ekspozycyjne są przecierane płynem do dezynfekcji

✅Zachęcamy do kontaktu z naszymi Doradcami Handlowymi i Doradcami Serwisowymi telefonicznie i mailowo oraz przez Messenger.

Nasze aktualne godziny pracy.

Jednocześnie informujemy, że na czas stanu epidemicznego godziny pracy naszych oddziałów w Szczecinie i Gorzowie Wlkp. będą następujące:
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 17:00
Soboty - nieczynne.

Aplikacje i usługi dostępne online.
Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Aplikacje i usługi dostępne online

W dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.

Informacje na temat produktów są łatwo dostępne na stronach internetowych, podobnie jak aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.

Zamówienia.

Aktualne informacje na temat zamówień.

Zamówienia

Wszystkie zamówienia są na bieżąco realizowane, a doradcy handlowi dostępni do Twojej dyspozycji. W przypadku dodatkowych pytań odnośnie zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym salonem Mercedes-Benz.

Usługi serwisowe.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Usługi serwisowe

Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane. Doradcy serwisowi pozostają z Tobą w bezpośrednim kontakcie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z wybranym autoryzowanym serwisem Mercedes-Benz.

Możesz też dokonać rezerwacji online wizyty w serwisie, klikając na poniższy link lub logując się na swoje konto w Mercedes me.

W przypadku awarii prosimy o kontakt z  z naszą czynną całodobowo infolinią serwisową CAC (Customer Assistance Center) pod następującymi numerami telefonów:

Samochody osobowe:   00800 - 1 777 77 77
Samochody dostawcze: 00800 - 3 777 77 77