Mercedes-Benz

Nowość: Mercedes me connect dla klientów biznesowych.

Świat cyfrowych produktów dla Twojego firmowego vana Mercedes-Benz.
Mercedes me connect dla klientów biznesowych

Dobre rozwiązania dla Twojego biznesu.

Mercedes me connect to Coś Więcej dla Twojego vana – coś, co sprawi, że Twoja codzienna praca będzie jeszcze prostsza i bardziej efektywna.

Zdecyduj się na cyfrowe unowocześnienie Twojego samochodu dostawczego i czerp korzyści z większej wydajności, przejrzystości i inteligencji. Usługi Mercedes me connect dla klientów biznesowych gwarantują, że Ty i Twoja firma będziecie zawsze i wszędzie połączeni ze swoim pojazdem. Dzięki nim do Twojej dyspozycji będą ważne informacje i pomocne funkcje – pod ręką nawet poza pojazdem.

Trzy z wielu dobrych powodów, dla których warto wybrać Mercedes me connect.

Większa wydajność.

Ogranicz swój nakład pracy i popraw planowanie obsługi pojazdu – dzięki usługom z zakresu serwisowania i monitoringu.

Większa przejrzystość.

Bądź zawsze na czasie i zachowaj pełną kontrolę nad swoim vanem – dzięki usługom zdalnym i informacjom przesyłanym w czasie rzeczywistym.

Większa inteligencja.

Zamień swojego vana w asystenta – dzięki rozszerzonym funkcjom systemu MBUX z inteligentną nawigacją i sterowaniem głosowym na czele.

Świat cyfrowych produktów dla Twojego samochodu dostawczego.

Tutaj znajdziesz przegląd wybranych produktów Mercedes me connect1,2 dla klientów biznesowych Mercedes-Benz Vans. Pamiętaj, że zakres usług/funkcji może być różny w zależności od typoszeregu, roku produkcji oraz wyposażenia.

Usługi Podstawowe

Usługi Podstawowe - są dostępne w Twoim vanie jako wyposażenie standardowe.

Zarządzanie przeglądami
Wsparcie w oszczędzaniu czasu i pieniędzy dzięki prostemu i przejrzystemu planowaniu terminów wizyt w serwisie.

W razie wypadku lub awarii|
Połączenie w razie potrzeby z przeszkolonymi pracownikami Customer Assistance Center (CAC).

Zdalna diagnoza pojazdu
Możliwość zdalnego sprawdzania stanu pojazdu przez serwis, co zapewnia najlepszą indywidualną opiekę serwisową.

Telediagnostyka
Łatwa prewencja: informowanie na czas o konieczności wymiany części zużywalnych pojazdu.

Aktualizacja oprogramowania
Gwarancja zawsze aktualnego oprogramowania w samochodzie dzięki aktualizacjom online.

Interfejs dostawców zewnętrznych3
Możliwość dostępu do wybranych danych oraz funkcji Mercedes me connect przez usługi dostawców zewnętrznych, takie jak na przykład asystenci głosowi.

Usługi zdalne

Usługi zdalne - te cyfrowe usługi łączą Cię zdalnie z Twoim vanem.

Zdalne informacje o pojeździe
Wyświetlanie ważnych informacji o pojeździe oraz terminu najbliższego przeglądu wygodnie na ekranie smartfona.

Zdalne ryglowanie i odryglowywanie drzwi
Nawet z daleka wszystko pod kontrolą: możliwość otwierania i zamykania samochodu za pomocą smartfona.

Programowanie ogrzewania postojowego/wentylacji postojowej
Zdalne uruchamianie ogrzewania postojowego lub wentylacji postojowej pojazdu, co zapewnia najwyższy komfort klimatyczny od razu po wejściu.

Personalizacja
Ukierunkowanie na Ciebie: zapisywanie osobistych profili w samochodzie.

Śledzenie pojazdu
Mercedes zawsze na oku: pokazywanie, gdzie dokładnie znajduje się samochód.

Lokalizator pojazdu
Znajdowanie drogi powrotnej do swojego Mercedesa: prowadzenie za pomocą smartfona do zaparkowanego samochodu.

Śledzenie pojazdu GPS
Wyznaczanie granic: wysyłanie powiadomienia, gdy samochód wjedzie do zdefiniowanego obszaru lub z niego wyjedzie.

Zdalne wyszukiwanie pojazdu
Pomoc w łatwiejszym odnajdywaniu pojazdu: aktywacja sygnału świetlnego, który wskazuje drogę do własnego samochodu.

Send2Car
Przesyłanie wybranych adresów z aplikacji do systemu nawigacyjnego pojazdu.

Nawigacja

Nawigacja - te cyfrowe usługi dokładnie wiedzą, jak najlepiej osiągać Twoje cele.

Live Traffic Information
Możliwie bezpieczne prowadzenie do celu bez korków dzięki danym o ruchu drogowym przesyłanym w czasie rzeczywistym i ostrzeganie na czas przed niebezpieczeństwami dzięki komunikacji Car-to-X.

Usługi nawigacyjne
Dodatkowa orientacja oraz użyteczne informacje dotyczące pogody i dostępnych miejsc parkingowych.

Aktualizacja map online
Zawsze na bieżąco i na właściwym kursie: automatyczne aktualizowanie danych nawigacyjnych dzięki funkcji aktualizacji map online.

Rozszerzone funkcje MBUX
Rozumienie naturalnego języka oraz możliwość intuicyjnej i komfortowej obsługi najróżniejszych funkcji pojazdu – począwszy od systemu nawigacyjnego poprzez wyszukiwanie informacji online, a skończywszy na sterowaniu układem klimatyzacji.

Elektromobilność

Elektromobilność - optymalne warunki dla bezstresowej i komfortowej elektromobilności.

Nawigacja z funkcją Electric Intelligence
Nawigacja ulepszona pod kątem samochodów elektrycznych – uwzględnianie najkrótszego czasu ładowania przy planowaniu najszybszej trasy.

Informacja o stacjach ładowania
Pokazywanie położonych w pobliżu stacji ładowania i ich aktualnej dostępności na mapie nawigacyjnej, dzięki czemu znane są stacje ładowania na każdej trasie.

Zasięg mapy
Znajdywanie najszybszej trasy z uwzględnieniem czasu ładowania: uwzględnianie koniecznych przystanków na ładowanie przy obliczaniu trasy.

Programowanie ustawień ładowania i wstępne ustawienia klimatyzacji
Gotowość do jazdy na czas: przygotowanie samochodu, tak aby o określonej porze był w pełni naładowany i nagrzany/schłodzony.

Na co czekasz? Zacznij teraz. Tak to działa.

Z przyjemnością już wkrótce powitamy Cię w Mercedes me connect. Jeszcze kilka kroków i gotowe:

1. Utworzenie identyfikatora Mercedes me ID.

Aby móc utworzyć profil firmowy Mercedes me, musisz się jednorazowo zarejestrować jako administrator firmy na portalu Mercedes me lub w aplikacji Mercedes me – zaraz potem otrzymasz swój osobisty identyfikator Mercedes me ID. Jeśli masz już osobisty identyfikator Mercedes me ID, możesz pominąć ten krok.

2. Utworzenie profilu firmowego.

Z pomocą osobistego identyfikatora Mercedes me ID możesz już na portalu Mercedes me utworzyć profil firmowy. Pamiętaj, że założenie konta firmowego wymaga odpowiednich uprawnień.

3. Dodawanie pojazdów, usług i osób.

Po utworzeniu profilu firmowego możesz następnie na portalu Mercedes me połączyć swój pojazd/pojazdy z Mercedes me connect oraz aktywować wybrane usługi. Ponadto masz możliwość dodania kolejnych użytkowników, np. kierowców. Dodane osoby otrzymają wiadomość e-mail z zaproszeniem, przy czym do korzystania z profilu firmowego potrzebować będą również swojego osobistego identyfikatora Mercedes me ID 

4. Instalacja i uruchomienie aplikacji.

Po pomyślnej rejestracji i utworzeniu użytkownika na profilu firmowym możesz teraz za pomocą swojego osobistego identyfikatora Mercedes me ID zalogować się w aplikacji Mercedes me, przypisać się do jakiegoś pojazdu i korzystać z usług Mercedes me connect.

Moduł komunikacyjny (LTE)

Na pokładzie jako fabryczne wyposażenie podstawowe: moduł komunikacyjny (LTE).

Moduł komunikacyjny (LTE)4 dla usług cyfrowych z kartą eSIM stanowi warunek techniczny korzystania z usług Mercedes me connect i oferuje wyższy poziom bezpieczeństwa, komfortu oraz łączności sieciowej.

Dowiedz się więcej o Mercedes me connect.

[1] Do korzystania z usług konieczna jest rejestracja na portalu Mercedes me oraz akceptacja warunków korzystania z usług Mercedes me connect. Ponadto dany pojazd musi być powiązany z kontem użytkownika. Po upływie początkowego okresu można przedłużyć korzystanie z usług za opłatą. Pierwsza aktywacja usług jest możliwa w ciągu 1 roku od daty pierwszej rejestracji lub uruchomienia przez klienta, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Należy pamiętać, że zakres usług/funkcji może być różny w zależności od typoszeregu, roku produkcji, wyposażenia oraz tego, czy chodzi o klienta prywatnego czy firmowego.

[2] Dostępność modułu komunikacyjnego (LTE) jest tymczasowo ograniczona dla niektórych pojazdów ze względu na ograniczenia w dostawach komponentów. Należy pamiętać, że usługi Mercedes me connect lub Mercedes PRO connect, w tym system połączeń alarmowych (eCall), nie są dostępne w pojazdach, których dotyczy ten problem. Aktualne informacje dostępne są u Twojego dealera Mercedes-Benz.

[3] Usługa ta jest używana w aplikacji danego asystenta głosowego. Obecnie Mercedes-Benz obsługuje asystentów głosowych Alexa (Amazon) oraz Asystenta Google. Aplikacje te są dostępne bezpłatnie w odpowiednich sklepach z aplikacjami. Dane przekazywane są wybranym podmiotom trzecim tylko po aktywacji usługi me connect „Interfejs dostawców zewnętrznych” oraz dodatkowo po wyrażeniu przez Ciebie zgody na takie przekazanie. Ponieważ przekazywane są tylko dostępne już dane z innych aktywowanych usług, należy również aktywować odpowiednie usługi. Dane te są wykorzystywane za pośrednictwem odpowiedniej aplikacji (np. strony internetowej, aplikacji) dostawcy zewnętrznego. Dostawca zewnętrzny samodzielnie odpowiada, z punktu widzenia ochrony danych, za dane przesłane przez Daimler na Twoje życzenie. Przekazywanie danych można w każdej chwili wstrzymać na portalu Mercedes me w zakładce „Ustawienia”.

[4] Moduł komunikacyjny jest dostępny w Sprinterze od 06/2018, w Vito od 05/2019, w Klasie V od 09/2016, w Citanie od 08/2021, a także w EQV, eVito i eSprinterze. Dostępność modułu komunikacyjnego (LTE) jest tymczasowo ograniczona dla niektórych pojazdów ze względu na ograniczenia w dostawach komponentów. Należy pamiętać, że usługi Mercedes me connect lub Mercedes PRO connect, w tym system połączeń alarmowych (eCall), nie są dostępne w pojazdach, których dotyczy ten problem. Aktualne informacje dostępne są u Twojego dealera Mercedes-Benz.